Aplikacja MENTOR w swoich strukturach posiada moduł magazynowy, który jest zaawansowany, a zarazem prostym w obsłudze narzędziem
pozwalającym na prowadzenie gospodarki magazynowej Twojego przedsiębiorstwa. Dzięki aplikacji w łatwy i szybki sposób można
ewidencjonować produkty dostępne w Twoim magazynie, nadając im indywidualne numery katalogowe do których można wydrukować kody
kreskowe ułatwiające rozpoznawanie produktów. Zastosowanie kodów kreskowych wspomaga przedsiębiorcę przy wprowadzaniu i wyszukiwaniu
produktów będących na stanie magazynowym. W aplikacji zastosowano prosty interfejs nastawiony na użytkownika, co ułatwia wprowadzanie
produktów na stan magazynowy. Po zrealizowaniu zamówienia dla klienta program wystawia
faktury bądź rachunki bezpośrednio z modułu do
fakturowania. Wystawione faktury mogą być przekazywane bezpośrednio do klienta drogą elektroniczną. Program pozwala na prowadzenie wielu
magazynów jednocześnie z możliwością przesunięć magazynowych towarów pomiędzy tymi magazynami. Moduł magazynowy umożliwia na tworzenie
różnego rodzaju dokumentów magazynowych takich jak: PZ (przyjęcie zewnętrzne), WZ (wydanie zewnętrzne) i innych, z możliwością ich
wydruku i zapis do plików PDF. Podczas projektowania aplikacji przewidziano ponadto ustawianie minimalnego stanu magazynowego, który
powiadamia użytkownika o zbliżającym się wyczerpaniu produktów w magazynie.